вівторок, 11 вересня 2012 р.
Модуль 4
У цьому модулі я розпочала процес планування вивчення теми проекту з
того, що визначила, які саме державні освітні стандарти відповідають цій
темі. Виходячи з вимог стандартів та навчальних програм, я ставлю
навчальні цілі та важливі поняття обраної теми, від якого формулюю
основні запитання, що формують зміст проекту. Після дослідження існуючих
стратегій з формуючого оцінювання складаю перший варіант плану
оцінювання учнів, а потім обираю засоби оцінювання, що допомагають
визначати навчальні потреби моїх учнів, та оцінюю їхні попередні знання
і вміння до початку виконання ними проектів.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар